SIKKE EN SKØN LØRDAG MED GLADE BØRN!

LDM for børn og unge var en fest! Vi kunne næsten fylde en hel etage i DGI-Byen med BK- og junior-skytter.

SIKKE EN SKØN LØRDAG MED GLADE BØRN!

Målet var at lave en dag, der var meget mere end alt det gode skydning kan inde på standpladsen, nemlig også sjov, pjat og fællesskab i opholdsrummet, som vi i dag skabte gennem forskellige lege, fællesspisning og medaljeoverrækkelse.

Vi skal huske at takke: Alle de glade deltagere og deres trænere især Regnar og Andreas fra Krudttønden, Ole Thy for at være stævneleder, de 3 skivetællere, forældrene som bakkede op og Ganløse Skytteforening for at komme til vores landsdel for lidt ekstra træning op til DM.

Også en hilsen til de mange foreninger f.eks. Hvidovre, Rødovre, API, KS, KAS, KLKH, Hellerup, Pilen, Kastrup-Tårnby, Gladsaxe og flere andre, der har støttet ideen om et fremmødestævne for vores yngste medlemmer, men som desværre ikke kunne få enderne til at mødes, så deres skytter kunne være med i dag. I er ikke glemt, og jeg håber, I er klar til at være med næste gang, for der kommer mange flere stævner og sjove arrangementer. I dag gik I altså glip af noget.

Niels Pagel, Idrætskonsulent Skydning, DGI Storkøbenhavn

"En stor tak til skytter, trænere og forældre fra Krudttønden for deltagelsen i Landsdelsmesterskabet for børn og unge lørdag 5. marts. Krudttønden slog alle deltagerrekorder og viste igen, at klubben virkelig gør noget for de yngste skytter i København. Det blev til mange medaljer og mest af alt så det ud til, at børnene/de unge hyggede sig rigtig godt og var glade for at prøve at skyde et rigtigt stævne – for mange af dem for første gang. For at gøre stævnet lidt anderledes var DGIs legemutter forbi med lidt sjove lege – tak til skytter og forældre for at tage aktivt del og til gengæld få smil på læben. Jeg glæder mig allerede til næste stævne og til at se Krudttønden igen"

Niels Pagel, Idrætskonsulent Skydning, DGI Storkøbenhavn